Kaip su druska gyventi taikiai?

Pirmas žingsnis – teisingai interpretuoti rekomendacijas. Druska (balta, pilka, raudona ar neoninė) yra didžiausias natrio (ta dalis, kuri siejama su kraujospūdžiu) šaltinis mityboje. Pagal rekomendacijas druskos per parą su maistu

Dalintis
Ar rožinė Himalajų druska yra sveikesnė?

„Bet rožinėje Himalajų druskoje daugiau maistinių medžiagų, ji turėtų būti sveikesnė!” Mhm ir mums reikėtų suvalgyti tik 2 kg druskos, kad patenkintume savo paros magnio poreikius! Nė viena druskos rūšis

Dalintis
Druska maisto produktuose

Kol į cukraus daržą be paliovos mėtomi akmenys, druska pasileidusi plaukus rock ‘n’ roll. Širdies ligos nėra tik vyresnio amžiaus, neaktyvių aukštą kraujospūdį turinčių vyrų problema. Jos gali smogti bet

Dalintis
Cukrumi ir saldikliais saldinti gėrimai

Cukrumi saldinti gėrimai (gaivieji, vaisiniai, energetiniai, sportiniai, saldinti pieno) – vienas didžiausių pridėtinio cukraus šaltinių. Dažnas tokių gėrimų vartojimas siejamas su didesne nutukimo, 2 tipo CD, širdies ligų ir dantų

Dalintis
Laipsniškas skonio intensyvumo pokytis

Pasirodo mūsų skonio receptoriai gali prisitaikyti prie sumažėjusio ar padidėjusio sūraus/saldaus skonio intensyvumo! Tyrimai rodo, kad asmenys, kurie kelias savaites laikėsi sumažinto natrio dietos, palaipsniui pradėjo teikti pirmenybę mažiau druskos

Dalintis
Ar maistas gali padėti nusišypsoti? („SMILES“ tyrimas)

Apie santykinai riebesnės Viduržemio jūros regiono augalinės mitybos privalumus širdies sveikatai turbūt yra tekę girdėti ne kartą. Tačiau, ar žinojote, kad Viduržemio jūros dietos principais paremta mityba gali būti vertinga

Dalintis