Cukinijų blyneliai

cukinijų blyneliaiCukinijų blyneliai – vienas paprasčiausių patiekalų norint rytą pradėti ne tik maistingai, sočiai, bet ir labai gardžiai. Šie blyneliai gali pasitarnauti ne tik pusryčiams, pietums ar vakarienei, bet taip pat kaip puikus sveikatai palankus užkandis, tinkantis net iškylai gamtoje! Prieš perkeldami blynelius į maisto laikymo indą, nepamirškite jų atvėsinti. Užkandžiui blynelius laikykite šaldytuve, kad išalkus turėtumėte po ranka. Nors blyneliai gardžiausi valgomi karšti, tiesiai iš keptuvės, su kupinu šaukštu graikiško jogurto, tačiau jie tikrai nepraranda savo puikiųjų skonio savybių valgomi šalti. Kviečiu išbandyti!

Cukinijų blyneliai

Porcijos: 1–2 (6 vidutinio dydžio blyneliai)

Ingredientai

220 g (1 vnt.) cukinijos
Žiupsnis druskos
1/4 arbatinio šaukštelio česnakų miltelių
2 kiaušiniai
2 valgomieji šaukštai tarkuoto parmezano arba kito kietojo sūrio
1/3 puodelio (40 g) migdolų miltų
Alyvuogių aliejaus, kepimui

Pagardai

Graikiškas jogurtas

Metodas
  1. Nuplautą ir nusausintą cukiniją stambiai sutarkuokite ir sudėkite į kiaurasamtį sumaišę su žiupsniu druskos. Palikite cukinijos tarkius kiaurasamtyje apie 10 minučių, kad išsiskirtų cukinijų sultys. Tarkius gerai nuspauskite rankomis, jei reikia, pasinaudokite virtuviniu rankšluosčiu. Pasistenkite iš cukinijos išsunkti kaip galima daugiau skysčio, nes reikės naudoti mažiau miltų.
  2. Nusausintus cukinijos tarkius perkelkite į dubenį ir sumaišykite su plaktais kiaušiniais, smulkiai tarkuotu parmezano sūriu, migdolų miltais, prieskoniais.
  3. Į aliejumi išteptą įkaitintą keptuvę šaukštu dėkite paruoštą cukinijų blynelių tešlą ir formuokite blynelius. Šaukšto kita puse lengvai paspauskite, kad išlygintumėte blynų paviršių.
  4. Po 4 minučių blynus apverskite ir kepkite kitą pusę dar 2–3 minutes arba iki kol nusidažys auksine spalva. Kartokite kol baigsis tešla.
  5. Cukinijų blyneliai puikiai derės patiekti su graikišku jogurtu. Skanaus!
Užrašai

Cukinijos būna skirtingo vandeningumo, todėl iš vienų išeis daugiau skysčių, iš kitų mažiau. Į tai labai svarbu atkreipti dėmesį, kadangi gali prireikti daugiau miltų jei neišsunksite pakankamai skysčio iš cukinijų, todėl pačiame pirmame žingsnyje tikrai pasistenkite, kadangi visi kiti tuomet „eisis kaip per sviestą“!

Solamita Lukauskė

Sveiki! Esu Solamita Lukauskė, mitybos specialistė, baigusi trejų metų trukmės mitybos terapijos studijas Jungtinėje Karalystėje. Šiuo metu toliau gilinu savo žinias sveikatos mokslų srityje siekdama dietisto profesinės kvalifikacijos.

There is 1 comment on this post
  1. La
    21 gegužės, 2020, 8:35 pm

    Sveiki,
    labai dėkoju už knygą „Nauja draugystė su maistu“.
    Kažkaip labai ją myliu.
    Jau keletą metų turiu ją ir iš visų, visų kad ir pačiais gražiausiais ir patraukliausiais viršeliais pirktų receptų knygų jūsų turbūt mano pati mylimiausia. Negaliu atsidžiaugti.
    Jau daug metų praėjo, bet vis pabandau ką nors naujo iš jūsų receptų knygos ir – o! Kaip fainai! Dar vienas dalykas, kurį galėsiu valgyti gamintis – pagalvoju. Labai džiaugiuosi ta receptų knyga, kartais tiesiog netyčia imi ir pataikai nusipirkti vertingą dalyką…
    Jau išbandžiau tiek receptų, o dar begalė ir neišbandytų, bet labai daugelis iš jų yra mano patys patys receptai, apie kuriuos pagalvoju, kai noriu ką nors pasigaminti. Troškiniai, dar meile sklindantys puslapiai, migdolų pienas (troškiniai mano, beje mėgstamiausi), bet, galima sakyti, šita knyga yra tiesiog „kiekvienai gyvenimo situacijai“. Nes įvairovė yra labai didžiulė…
    Ačiū labai! Tik norėjau pasakyti, kaip džiaugiuosi šita receptų knyga, taip netikėtai atrasta… 💕

Leave a reply